دلبندمون سیدمسیحا جوندلبندمون سیدمسیحا جون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
دلبندمون سیدمحمد جوندلبندمون سیدمحمد جون، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 43 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ مسیحا نفسوبلاگ مسیحا نفس، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

مسیحا نفس

پسر که داشته باشی غم نداری

تولدت گذشت***تولّدت مبارک نفسم***

1394/6/7 10:31
نویسنده : انسی
418 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

ماهی که گذشت اونقدر درگیر کارای تولدت بودم که وقت نکردم ایراد باکس ارسال وبلاگ رو پیدا کنم و رفعش کنم...

یا لااقل تلگرافی گزارش بدم:" مسیحا نفسمون تو ماه تولدش اولین قدمهای کوچولوشو برداشت

و بینهایت شیرین و خوشمزه شده...

باشه تا گزارش مفصل جشن تولد!

عاشقانه ترین بوسه ام برای توست خوردنی ترین...

 

اینم عکس آتلیه یکسالگی گلپسرمون

 

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان علی مردان
7 شهریور 94 18:17
تبریک تبریک
انسی
پاسخ
ممنوووون
مامان علی مردان
11 شهریور 94 14:54
ای جان چقدر بزرگ شدی عزیز دلم ایشااله تولد120سالگیت من منتظر عکسا هستم. زودتر لطفا مامان جوووونش
انسی
پاسخ
مسیحا: ممنون دوست جونه مامانم ان شاءالله 120سالگی آقازاده ی شما چشم
مامان دو تا فرشته ناز
28 مهر 94 17:45
سلام گل پسر ناز خاله دوستت دارم . انشاالله به سلامتی وبا عشق حسینی بزرگ بشی
انسی
پاسخ
سلام ممنوووووونم از لطفت ان شاءالله...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مسیحا نفس می باشد