دلبندمون سیدمسیحا جوندلبندمون سیدمسیحا جون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
دلبندمون سیدمحمد جوندلبندمون سیدمحمد جون، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 43 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ مسیحا نفسوبلاگ مسیحا نفس، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

مسیحا نفس

پسر که داشته باشی غم نداری

برایم پنجره ای پیدا کن

1394/8/20 0:17
نویسنده : انسی
422 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم!

بگذار آرام برایت کمی درد دل کنم

درد دلی مادر و فرزندی،

روزها خواهد گذشت

و روزهایی خواهد آمد

مثل باد،

و آنوقت شاید مادر را خوب تر بشنوی

و براستی به قول لیلا:

"آدم که دلش بگیرد،

دردش را

به کدام پنجره بگوید

که دهانش

پیش هر غریبه ای باز نشود..!؟"

 اینجا که آمده ای

کم کمک تناقض های بسیار خواهی دید،

غریبه هایی که آدم را قورت میدهند 

و غریبه هایی که از صد آشنا، آشناترند

هر دو را باور کن امّا

هیچگاه غریبه نباش

بچه که بودم، ته دلم، همیشه از غریبه ها میترسیدم

 و تو ...

دستاهایم را تا اظلاع ثانوی رها نکن...

هنوز هم مادر

 گاهی از غریبه ها میترسد...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (10)

نظرات (4)

مامان علی مردان
20 آبان 94 1:24
ای جانم متنت رو خوندم به بزرگ شدنای پسرامون فکر کردم ناخداگاه تصویر ی از جووونی علی اومد جلو چشمم. یه قد رعنا وای خدا چه کیفی داره ایشااله همشون عاقبت به خیر بشن مرسی گلم متن جالبی بود احساس کردم علی مرد شده و دارم باهاش حرف میزنم دوست دارم صد بار بخونم مخصوصا آخرش رو دست مادر گرفتن عزیزم این پسر ناز هر عکس یه شکل جدید داره ببوس ناز پسرت رو
انسی
پاسخ
ممنوووون زینب عزیییییییزم منم گاهی وقتا میرم به آینده وحسابی فکرمو مشغول میکنه ان شاءا... همینطور باشه قربونت
مامان زینب
23 آبان 94 0:33
سلام انسی جوووون خوبین خدا رو شکر؟ آقای همسر رو راهی کربلا کردین؟ عزیزم ممنون از لطف و محبتتگلم نبودنم2علت داشت اولیش تب کردن علی که خدا رو هزاربار شکر خوب شد. دومی هم بلوتوث لپ تاپ پاک کردم نمیتونم عکس بفرستم. خخخخخخ. باید از داداشم بپرسم بازم ممنون عزیزم شاه پسرت رو ببوس
مامان زینب
25 آبان 94 1:20
علی سرماخورد از دیروز
انسی
پاسخ
ای وای میام پیشت... جانم طفلکی
کیان
25 آبان 94 9:08
سلام خاله وبلاگتون خوبه فقط یکم عکسهای مسیحا جون رو بیشتر کنید
انسی
پاسخ
سلام چشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مسیحا نفس می باشد