دلبندمون سیدمسیحا جوندلبندمون سیدمسیحا جون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
دلبندمون سیدمحمد جوندلبندمون سیدمحمد جون، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 43 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ مسیحا نفسوبلاگ مسیحا نفس، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

مسیحا نفس

پسر که داشته باشی غم نداری

* شازده کوچولوی من چهارده ماهگیت مبارک *

1394/8/1 14:02
نویسنده : انسی
998 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اولین کتابی که برات خریدم (البته بعد از اون قرآن کوچولوی مخصوص)

عیدی امسالت بود،

میشه گفت اولین " کتاب قصه"

عیدی عید نوروزت که تو نازنینم دقبقا میشدی 7 ماهه

کتاب "شازده کوچولو"

کتابی که هیچوقت از خوندن و شنیدن بعضی جملاتش سیر نشدم،

کتاب خاطره انگیزی که آرزوم بود اولین کتاب قصه ای باشه که برات میخرم...

هرچند هنوز چیزی ازش نمیفهمی، جز ورق زدن و گوش کردن به "قصه های من درآوردی مامان " که از تو کتابش برات میخونه...

درست از وقتی شروع کردی به سینه خیز کردن

همین که میومدم کتاب بدست مینشستم لبه ی تخت،

خودتو سینه خیز میکشوندی کنارم

سرتو میذاشتی رو پای مامان و خوب گوش میکردی به قصه ای که مامان برات میگفت...

بکی بود یکی نبود... غیر از خدای مهربون هیچکس نبود...

راستی!!!!                                      چرا گاهی عجله دارم زودتر بزرگ شی... و

گاهی دلم میخواد همینقدری بمونی بس که شیرین میشی و من و بابا سیر نمیشیم ازت...

 

 

 

پسندها (12)

نظرات (6)

مامان علی مردان
1 آبان 94 15:28
عزیزم من خیلی تعریف این کتاب شنیدم اما هنوز نخوندم یعنی چند وقت حسابی تنبل شدم یا باعلی هستم.وقتی هم که خواب یا سر وبش یا سرنخووبش گوشی و یه چندتا کار .خیلی بده که کتاب فراموش کردم. جدیدم میرم سرکتاب خوابم میگیره. باید دوباره کتاب خوندن شروع کنم
انسی
پاسخ
حق میدم بهت زینب عزیزم ما مامانا اوقات فراغتمون یا وقف همسرمون و بچه هاست یا کار بیرون و خونه ولی به قول خانوم مشاور، یه وقتایی رو باید داشته باشیم مال خود خودمون... فقط به خودت فکر کنی... یکیش کتاب خوندن... اونوقت با انرژی بیشتری به زندگیمون میرسیم آفرین شروع کن چون عالمی داره
مامان آنیسا
3 آبان 94 8:48
14 ماهگیت مبارک عزیزم منم عاشق این کتابم
انسی
پاسخ
ممنوووووون
مامان مهدیه
3 آبان 94 12:37
14 ماهگیت مبارک خوشگلم.چه کتاب قشنگی
انسی
پاسخ
مامان مریم
4 آبان 94 9:26
ممنونم مامان شازده کوچولو که بما سر زدین. راستی میدونین من محیا و مهنیا و مهستا رو برای داشتن مسیحا به دنیا آوردم؟؟؟ ایشالا بچه ها هر کجا هستن سلامت باشن
انسی
پاسخ
ان شاءا... خداوند مهربون یه مسیحای خوشگل هم به جمعتون اضافه میکنه ان شاءا...
زهرا
4 آبان 94 21:27
من این جملات رو بارها و بارها خونده بودم...سالها قبل....خیلی هم دوستشون داشتم...اما هرگز نمیدونستم این جملات مال کتاب شازده کوچولو باشه!همیشه فکر میکردم جملات بزرگان یا عبارتهای فلسفی پراکنده ای هستن!!!
مامان فهیمه
6 آبان 94 10:28
عزیزم انتخاب خیلی خوبی کردی چون مهمتر از همه اینه که تو اون رو دوست داری و چیزی رو که واقعا دوست داری به طور واقعی و قابل درک هم به بچت آموزش می دی... مرسی به من و بردیا سر زدی... مسیحا ی نازت رو ببوس...
انسی
پاسخ
انصافا کتاب قشنگیه ممنونم خواهش میکنم چشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مسیحا نفس می باشد