دلبندمون سیدمسیحا جوندلبندمون سیدمسیحا جون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
دلبندمون سیدمحمد جوندلبندمون سیدمحمد جون، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 43 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ مسیحا نفسوبلاگ مسیحا نفس، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

مسیحا نفس

پسر که داشته باشی غم نداری

باز هم عکس های جامونده...

1394/8/28 0:58
نویسنده : انسی
412 بازدید
اشتراک گذاری

به دوستامون قول دادم عکس های بیشتری از نی نی جون بذارم 

پس:

عکس شش ماهگی دلبندم

با اون بافتنی عزیز بافتبوس

دمدمای اولین عید نوروزشجشن

بیرون شهر

"مامان و بابا و مسیحا"

خرید شب عیدمحبت

 و

بازم بیرون شهر

(که مسیحا جونی هشت ماهه بود و کلّی آب بازی کرد)

 

پسندها (15)

نظرات (3)

مامان علی آقا
28 آبان 94 1:15
سلام انسی جووونم وای عاشق عکس وسطی اولی شدم وای مثل آلو شده لپاش فقط اون موقع گازززز میچسبه خیییلی خوردنی شده منکه علی بچه بود حسابی فشارش دادم گاز....... البته کوچولوهاخخخخخخ فدات شم دوست گل و مهربون و همیشگی من
انسی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم مهربونم منم همیشه حسابی کیف میکنم ولی هیچوقت دلم نیومد گازش بگیرم نهایت ماچم محکم بود که در اون حالت هم پسرم فقط هوای مامانشو داشت و اعتراض نمیکرد و الا راجع به بقیه نق شو میزد آتیش پاره
هدیه
28 آبان 94 17:56
سلام انسی جان خیلی خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم این نظر لطف شماست و خوشحالم که خوشتون اومده
آبان
1 آذر 94 9:02
قیافه اش عین خودته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مسیحا نفس می باشد