دلبندمون سیدمسیحا جوندلبندمون سیدمسیحا جون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
دلبندمون سیدمحمد جوندلبندمون سیدمحمد جون، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 43 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
وبلاگ مسیحا نفسوبلاگ مسیحا نفس، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

مسیحا نفس

پسر که داشته باشی غم نداری

اولین اثر پسر هنرمندم

1394/4/2 15:06
نویسنده : انسی
431 بازدید
اشتراک گذاری

بالأخره بعد از گذشت ده ماه از تولدت تونستم ایده م رو عملی کنم**

هرچند دلم میخاست زودتر ازینها... ولی نمیدونم چرا شرایطش پیش نیومد.

روزی که دقیقا ده ماهه شدی...

صبحش رفتیم خونه خاله جون مریم، چون مطمئن بودم به کمک خاله جون، کلی احتیاج دارم،

گذاشتیمت رو تاب، خاله کف پاپای کوچولوتو به ترتیب رنگین کمونی با قلمو رنگ میزد و شما هم حسابی قلقلکت میومد و انگشتای حبه انگوریتو جمع می کردی، منم کلی ذوق می کردم تا بالأخره با احتیاط گذاشتیمش رو پارچه تا در اولین فرصت اثر پاپای پروانه ای پسر نازم رو قاب بگیرم.

ستاره جونه خاله، که به رنگ کردن دستمال کاغذیها سرش گرم بود،

ولی الهی بمیرم برا حسام الدین خاله، بخاطر اینکه شلوغی نکنه موقع رنگ آمیزی، خاله جون مریم گذاشته بودش تو تخت پارکش، منم مدام حواسم بهش بود تا زودی کارمون رو تموم کنیم و نوبت پسرخاله جون بشه و از تختش بیاد بیرون.

(ستاره جیگر یکماهه دیگه میشه پنج ساله) سر فرصت ازشون مینویسم برات*

(حسام الدین پهلوون هم دو ماهه دیگه یک سال و نیمش تموم میشه)

(باباجون هم کلی خوششون اومد)

خلاصه اینم اولین هنرنمایی شازده پسر هنرمند من و بابا:

 

 

پسندها (7)

نظرات (4)

مامانی مینا
2 تیر 94 23:58
خیلی زیباااااست عزیزم
انسی
پاسخ
ممنوونم عزیزم فقط اثر دستای کوچولوش جاموندن
مامانی علی(زینب)
3 تیر 94 1:09
الهی چه بانمک شاید منم تقلید کنم ازتون البته با اجازه
انسی
پاسخ
ممنووووون خواهش میکنم دوست جون حتما انجامش بده یادگاری قشنگی میشه
یک مامان
16 تیر 94 15:08
سلام.گروهی داریم به اسم تجربیات مامانا که از مامانایی تشکیل شده که بچه کوچیک دارن و به هم کمک میکنن و با هم تبادل نظر دارن.دوست داشتید تشریف بیارین https://telegram.me/joinchat/0687f60f01e406ce0d804686a9eb7723
آبجی نگار
18 تیر 94 17:04
چه خاله خوبی!!!!
انسی
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مسیحا نفس می باشد